Mount&Blade – Graphical Enhancement 2.5 pack

Nedávno vydaná plnáverze RPG Mount&Blade má a i dříve měla čilou modderskou komunitu. Mimo kompletních přesunů do jiných časových os (husité, napoleonské války, stoletá válka) se někteří pokoušejí o vylepšenígrafické stránky hry. Pokud Mount&Blade hrajete a chcete si do hry doplnit lepší textury a HDR, pak si nainstalujte pack s názvem Graphical Enhancement 2.5, který se skládá ze tří souborů.

Continue reading

Mount&Blade – Graphical Enhancement 2.5 pack

Nedávno vydaná plnáverze RPG Mount&Blade má a i dříve měla čilou modderskou komunitu. Mimo kompletních přesunů do jiných časových os (husité, napoleonské války, stoletá válka) se někteří pokoušejí o vylepšenígrafické stránky hry. Pokud Mount&Blade hrajete a chcete si do hry doplnit lepší textury a HDR, pak si nainstalujte pack s názvem Graphical Enhancement 2.5, který se skládá ze tří souborů.

Continue reading

Mount&Blade v ostré verzi jde do prodeje!

Mount&Blade, RPG hra vyvíjená tureckým manželským týmem, jde po několika letech vývoje do ostré verze a současně vychází i v boxed verzi u Paradox. Mount&Blade je skvělé RPG similující období středověku, v němž můžete budovat svoji kariéru jako rytíř, obchodník či zloděj. Taktičtěji pojatá část hry se odehráva na mapě v 3rd person pohledu, děj je nelineární. V případě soubojů se hra změní na 1st person (lze ale zachovat i 3rd person pohled) a nastává skutečná režba. Svoji družinu můžete vést do boje sami, nebo jen počkat na výsledek souboje, mimo souboje pěšáků či rytířů lze dobývat i hrady.

Continue reading

Mount&Blade – staň se rytířem

Upřímně řečeno, žánr RPG her mi nikdy nešel moc pod nos. Vinu dávám jednoznačně většinovému fantasy zaměření těhle produktů, přece jenom jsem víc materialista a hrát si na kouzelníka není můj šálek kávy. Nedávno jsem ale narazil na hru Mount&Blade [homepage, en.wikipedia] , kterou tvoří turecký manželský pár (čtete dobře:) a která je sice posazena do fiktivního světa, ale jinak simuluje dobu středověku s jeho stylem boje a obchodu. Provedení hry yje poměrně zajímavé, při přesunech po mapě je hra v jakémsi minimalistickém schématickém módu, ovšem při vstupu do města nebo kontaktu s jinou skupinou se přepne do generovaného 3D prostřed��, které se mění podle denní doby a charakteru terénu té části mapy, kde se zrovna nacházíte.

Continue reading